بی پرده با خودم

گاهی دلت میخواد خودت و خودت با هم خلوت کنین ...

بی پرده با خودم

گاهی دلت میخواد خودت و خودت با هم خلوت کنین ...

بالاخره بعد از مدتها .. فرزانه می نویسد :)

میگن «هر کسی کو دور ماند از اصل خویش، بازجوید روزگار وصل خویش» 
البته نمی تونم ادعا کنم «اصل»ِ من «نوشتن» ـه، ولی از خیلی چیزای دیگه که این روزا تو زندگیم نقششون پررنگ تر شده، شاید اصل تر بوده . نمیدونم ! 
به هر حال بعد کلی وقت ما قلم دست گرفتیم :)) فاز طنز-سیاسی-نویسی-طور :دی 
باید اعتراف کنم خودم به دلم ننشست خیلی متنم، چون هم خیلی وقت بود از فضای نوشتن دور بودم هم عجله ای بود، ولی این بچه های نشریه خیلی شلوغ میکردن که واای و عالیه و اینا . خلاصه .... با «خوب» خیلی فاصله داره ولی «بد نیست» :)

واسه همین بهترین پستی که به مناسبت بازکردن این وبلاگ دیدم برای گذاشتن وجود داره، همین متنه ست :دی

پ.ن : ضمیمه طنز نشریه قانون؛ «بی قانون»؛ انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شریف


-------------------------------

« انبوه آرای ملت مدارس پایتخت را به تعطیلی کشاند »

به گزارش بی قانون، حضور حداکثری ملت غیور همیشه در صحنه بار دیگر حماسه آفرید. خسارات وارده به حوزه های انتخابات، در اثر اشتیاق زاید الوصف مردم در هجوم به سمت صندوق های رای به حدی بود که چندین له شده و زخمی بر جای گذاشت و برخی مدارس تهران را نیز به تعطیلی کشاند. شاهدان عینی بر این باورند که این ضایعه ناشی از بیشبود «انتخابات آزاد» در ایران است و میگویند اساسا برای دادن اینهمه حق انتخاب چندان لزومی نمی بینند و خواستار افزایش طول دوره انتخابات از 4 سال به 8 سال هستند. در حاشیه این خبر گفته می شود دانش آموزان در اندوه دوری از درس و کلاس بسر می برند.

 

« پروسه ی "انتخاب" و سردرگمی مردم »

در پی اتفاق بی سابقه ی برابر بودن تعداد کرسی های مجلس با تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده در 6 استان کشور، و نیز احتمال پیروزی بیش از 50 درصدی نامزدها در 9 استان دیگر، مردم به نشانه اعتراض به تعدد بیش از حد گزینه های روی میز برای انتخاب، صندوق های رای را تحریم کردند و اظهار داشتند که نمی توانند در چنین تنوع بالا و تعداد زیاد کاندیداهای موجود، فرد اصلح را تشخیص دهند. تعدادی از این افراد که این حجم از فضای باز رقابتی را در سطح انتخابات مجلس برنتافته بودند با تشکیل تجمعات اعتراضی در اقصی نقاط کشور، خواستار دومرحله ای شدن انتخابات شدند.

 


«از گوشه و کنار انتخابات»

به لطف خدا که مشت های گره کرده این مردم، بار دیگر در حلق دشمن گیر کرد و از نفوذ سرپنجه های استکبار جهانی که قصد نفوذ به لایه های زیرین و حساس این انقلاب را داشتند، جلوگیری بعمل آورده و فتنه شومشان را در نطفه خفه کرد. این عوامل که خود را در قالب کاندیداهای انتخابات مجلس جا زده بودند، از نگاه تیز بین مسئولینِ همیشه در پشت صحنه پوشیده نماندند و به حول و قوه الهی نقشه شان نقش بر آب گشت.

فی المثل همین آقای مجید احمد که گمان کرده بودند با چهار صباح سابقه ی تدریس «هُوَ ، هُما ، هُم ... » در حوزه میتوانند قاپ مردم ما را بدزدند! یا مثلا آن نامزد با صفایی که متاسفانه خود بازیچه دست شیطان بزرگ قرار گرفته بودند و تحت تاثیر جوامع منحط غرب، دم از افاضات سراپا شرکِ «حقوق بشر» زده بودند، که البته خدایشان ببخشاید. غافل از اینکه این ملت بیدار است و گول ایشان و امثال ایشان را، مانند خانمی که به سانِ دست بیرون آمده از یقه ی استکبار، آموزش، پژوهش و ریاست امور زنان و خانواده را به تعویضِ به موقع پوشک بچه اش و پختن قیمه ی پر لپه ترجیح داده نمیخورد. یا برخی از رجل سیاسی که زمانی دوشادوش امام امت نشست و برخاست می کردند و در میان نامزدها دیده شده اند، به این امید که رای بیاورند و منصبی به جیب بزنند، حال آنکه حاشا و کلا ! زندانی زمان شاه بوده اید که بوده اید؛ اندازه ی عمر پربرکت آیت الله جنتی سابقه ی عضویت در مجلس خبرگان دارید که دارید؛ نماینده قائم مقام رهبری در شیراز هستید که باشید؛ زمانی دست راست شخص حضرت امام بوده اید که بوده اید؛ با حضرتشان زیر یک چادرشب میخوابیدید که میخوابیدید! دلیل نمیشود، مگر مجلس هرکی هرکی است؟ 

خلاصه که آسوده بخوابید که مسئولین شما آگاه و بیدارند و به موقع جلوی این نفوذی های بیگانه را گرفتند.

 اما در رابطه با فرجامی که در انتظار این نامزد-نما هاست باید گفت هنوز اعلام دقیقی از تصمیم قاضی ارشد پرونده در دست نیست؛ ایشان تصریح کردند: « خاطیان قطعا به اشد مجازات محکوم خواهند شد اما علی الحساب تا دستمان به ناز کردن جناب ب.ز و کشیدن لپ آقای  م.ر.خ بند است، در حصر خانگی بسر خواهند برد تا درسی باشد برای آیندگان. »

 

  • فرزانه

نظرات  (۳)

  • صدرا ارجمند
  • :) بعنوان اولین طنز سیاسی عالی بود واقعا ! 3>
    اینو خودم نمیگم :) بچه های خود قانون میگن :)
    پاسخ:
    :)) سپاس دارم :)
  • صدرا ارجمند
  • همچنان منتظریم ! :)
    پاسخ:
    منتظر طنز ؟ :)) 
  • صدرا ارجمند
  • نه :| #خر
    منتظر هر نوشته ای ت 3>
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی