بی پرده با خودم

گاهی دلت میخواد خودت و خودت با هم خلوت کنین ...

بی پرده با خودم

گاهی دلت میخواد خودت و خودت با هم خلوت کنین ...

چیه پیامش ؟؟

چیه که من وسط این دوره ای که توشم، که دارم سعی میکنم تاتی تاتی کنم و یادبگیرم حل کردن مشکلاتمو، تو خونه ایــــنهمه مشکلا و عقده های معیوب رو میشن ؟ 
چیه که من اینقدر باید این روزا ببینم  و بیشتر به چشمم بیاد این مشکلات خونه رو ؟ :( 
و تلاشها و دست و پا زدنام برای مجاب کردن اینا که بیان برن مشکلشونو پیش این روانشناسی که من میشناسم، ریشه ای حل کنن، به اندازه ی تف نتیجه نداره ... 

چرا ؟ :( 
چرا اینجوری داره میشه ... ؟ :(

  • فرزانه

نظرات  (۱)

  • صدرا ارجمند
  • تازه رسیدی به جایی که من هستم :"
    البته تو توی خونه، من بیرون خونه ... ولی شباهتش اینه که جفتمون به آدمایی گفتیم که برامون مهم بودن ...
    ولی کو گوش شنوا ؟ :|

    کاش باهام حرف میزدی :( هنوزم منتظرم البته ... تو دور نشو .. باشه ؟ :"
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی