بی پرده با خودم

گاهی دلت میخواد خودت و خودت با هم خلوت کنین ...

بی پرده با خودم

گاهی دلت میخواد خودت و خودت با هم خلوت کنین ...

sometimes..

یه وقتایی فکر میکنم همه ی ماها وسیله ایم، یه تیکه از پازلیم، یه خشت از جاده ایم، ... تا کل این قطار به مقصد برسه.

شاید دیروز و امروز من و تو قراره پله ای بشه تا یکی که الان روحشم از من و تو خبر نداره چندین سال بعد بیاد و از این پله بالا بره ... و شاید به جایی برسه، که به این له شدنای دیروز و امروز من و تو بیرزه...

  • فرزانه

نظرات  (۱)

  • صدرا ارجمند
  • شاید ... ینی قطعا یه هدفی پشتش هست ! ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی